australie - Reisverslag uit Breezand, Nederland van Ria en Joop Stevens - WaarBenJij.nu australie - Reisverslag uit Breezand, Nederland van Ria en Joop Stevens - WaarBenJij.nu

australie

Door: joopenria

Blijf op de hoogte en volg Ria en Joop

01 September 2007 | Nederland, Breezand

Zoals je ziet, we zijn er ondersteboven van.

• 01 September 2007 - 16:00

Lia De Jong:

Wij wensen jullie een hele goede en voorspoedige reis en op deze manier blijven wij mooi op de hoogte van het wel en wee van jullie reis

• 01 September 2007 - 17:26

Martha:

Heel veel plezier en geniet met volle teugen. Het wordt geweldig dat weet ik zeker. Gr. Martha/ Math en goeie vliegreis.

• 01 September 2007 - 19:50

Tineke En Ton:

we wensen jullie een fijne huwelijksreis
    toe veel plezier en genieten hoor.
    goede reis en de groetjes.
    ton en tineke

• 03 September 2007 - 06:50

Janenbep:

Op dit moment in de plane!
    laat je lekker verwennen !

• 05 September 2007 - 08:21

Marjolein:

Hallo daar lieve oompie and tante. Ik sta er net pas bij stil dat de APEC meeting in Sydney plaats vind. Volgens mij kwamen jullie gelijk aan met President Bush (en extreme entourage).
    Ik hoorde op het nieuws dat Sydney overal gebarrikeerd is en iemand vertelde dat het op Irak lijkt. Oh jee, ik hoop dat jullie er niet al te veel problemen mee hebben. We kijken uit naar een belletje.
    tot dan, liefs Mar xx

• 30 September 2007 - 09:46

Ank En Siem:

Lieve wereldreizigers,
    Hartelijk dank om ons zo jaloers te maken.Dat reist en vist en ervaart en geniet maar.Wij zitten in een kaal huis tussen de volle dozen.Dat uitzicht boeit maar kort.Toch nog tijd voor de crypto. Het is gelukt."Dat opstootje is geen bijzaak" bleef als laatste en bleek een "vliegincident" te zijn.
    Veel plezier en groetjes aan de Ausies en de kangoeroes.