O Cebreo, hondjes en camino duro - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ria en Joop Stevens - WaarBenJij.nu O Cebreo, hondjes en camino duro - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ria en Joop Stevens - WaarBenJij.nu

O Cebreo, hondjes en camino duro

Door: joopenria

Blijf op de hoogte en volg Ria en Joop

01 Februari 2010 | Spanje, Madrid

vervolg vrijdag 23 april.
de 3,50 krijgen we morgen weer terg. Ben benieuwd. De soep, een volbord met spek en wijn smaakten heerlijk, dus toch nog wat voor die 3 euro. Luus ligt te slapen (was ziek geweest) en Ria en Mart gingen de stad in. Ik zou pannekoeken gaan bakken, alles dicht. De 2 fransen zijn er ook. We hoorden net dat de feestdag van vandaag te maken had met de komst van een hollandse delegatie die naar Castilie, Leon kwam. Voor de 80-jarige oorlog dus. daarna internetten. Even schrik, want na een half uur stopte alles. Iedereen hielp, ook de pannenkoekenman. Hij omhelsde me ten afschei, en kneep me haast fijn. alles kwam weer goed. Mart en Luus lagen al te slapen toen wij beneden kwamen. Heerlijk geslpen, al was de lucht te snijden als je terugkwam van de wc.
zaterdag 24 april.
Goed geslapen. Luus zou blijven, maar mocht alleen met Mart. Wij door? Nee, allemaal door. Ria en ik de stad in voor boodschappen. Toen we terugkwamen gingen de soepman en zijn vrouw en de pannenkoekenman net op pad, geld terug, allemaal geknuffel en gezoen en de beste wensen. Hij ging met zijn vrouw op weg naar Rome en liet vol trots zijn volle portemonnaie zien. Ik pakte er meteen een bos geld uit. Lachen, en weg gingen ze, die mensen ken je een halve dag en je bent er al zo eigen mee. Luus en Mart opgehaald, en het duurde lang voordat we de stad uitwaren, ongeveer 4 km. Mooi Tempelierskasteel gezien en nog veel meer. Buiten de stad gegeten, en wij verder. Eindelijk weer op pad. Ooievaars en een leuk jong poesje, alles bloeit, dus ook de amapula voor Ria. Zaten te repozen, toen er opeens een horde pelgrims met kleine\of geen rugtassen langs kwamen lopen. Onbegrijpelijk. Bij een dorp muziek uit een schuur. Ria zei nog laten we een foto nemen voor

• 29 April 2010 - 11:07

Annemieke:

Hallo allemaal! bedankt voor de post, we zullen deze vakantie onze droom leven!x