Op weg - Reisverslag uit Breezand, Nederland van Ria en Joop Stevens - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Breezand, Nederland van Ria en Joop Stevens - WaarBenJij.nu

Op weg

Blijf op de hoogte en volg Ria en Joop

14 April 2015 | Nederland, Breezand

ç april;
Na een onzekere aanloop zijn we vandaag vertrokken; Al de dingen gedaan koffiespelletje en wegwezen; De reis ging voorspoedig op é files na;
na Lille per ongeluk de oude weg gepakt, dus veel oponthoud en file;
Uiteindelijk op de A

• 14 April 2015 - 19:42

Janenbep:

houtmoet vist ook vandaag lekker talipa gegeten ,en druk in de tuin het bericht eindigde file op A......?
    liefs bepenjan

• 26 April 2015 - 15:39

Ria En Joop Stevens:

Het wil niet zo lukken met deze site. We hebben Jop een samenvatting gestuurd en hopen dat hij het voor elkaar krijgt.

• 28 April 2015 - 19:50

Ank En Siem:

Dag Ria en Joop,
    Wij ontvangen weinig nieuws van jullie. We zullen maar denken dat geen nieuws, goed nieuws is. Wij zijn een lang weekend naar Zuid Limburg geweest. Net terug en nu post, krant en mail doorwerken. Verder echt weer thuis in Wognum in lentetooi, maar wel een koude lente.
    We wensen jullie veel succes en alle geluk die op de weg te vinden is. Goede reis!
    Ank en Siem

• 01 Mei 2015 - 07:19

Ria En Joop Stevens:

Het lukt allemaal nog niet zo met deze site. Dus doe ik het maar op deze manier. Het gaat goed. Het zwaarste gedeelte van de Pyreneeën hebben we achter de rug. Zere voeten en stijve kuiten. Dat moet nu dus gaan minderen. Het is weer genieten. Maken leuke contacten. Mijn boodschappenkarretje krijgt veel commentaar. Maar daardoor zijn we erg herkenbaar. Ze houden ons in de gaten en zijn bezorgd. We hebben nu driehonderd kilometer achter de rug, nu de laatste tweehonderd nog. We zitten nu in zubiri en gaan nu aan het ontbijt. Dan gaan we daarna op naar Pamplona. Tot de volgende Wifi.