vervolg. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ria en Joop Stevens - WaarBenJij.nu vervolg. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ria en Joop Stevens - WaarBenJij.nu

vervolg.

Door: joopenria

Blijf op de hoogte en volg Ria en Joop

25 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

22 mei.
Samen gegeten na een warme nacht en een koude douche. Villava ligt aan Pamplona vast. Een afslag gemist en via de grote weg naar de kathedraal gelopen, nog mooier dan het goede pad. In de kathedraal geweest, wat een overbodige rijkdom. In de andere kathedraal een tampon gehaald. We kwamen een pastoor tegen met een zeer stuurs uiterlijk, hij zei geen boe of bah. Toen cadeautje gekocht voor Rosa. Postkantoor gezocht en alles verstuurd. Pieter ook weer ontmoet. Ria gevallen, maar geen gevolgen. Toen de laatste 4 km naar Cizur Manor. Heet en klimmen. De refugio vol, balen. 6 min verder weer een zeiden ze. Zitten nu in een gezelliger refugio, erg druk maar goede slaapplaats, idylische plekjes. Heerlijk gegeten en een fles wijn weggewerkt in een prachtige tuin. Morgen naar Obanos, wij moeten een bergrug over en er wordt regen verwacht. Spelletje gedaan en een sms gestuurd naar Bennie en Gre, die Mart en Luus hebben ontmoet. Japanner gegeten, een leuke knul. Hij maakte Japanse thee voor ons, en wij hadden wijn voor hem. Ria ligt al en ik ga ook, het was een goede loopdag.

• 25 Mei 2009 - 21:00

Maria:

Wat een avonturen weer allemaal. En een record! Gefeliciteerd hoor. Ga zo door zou ik zeggen. Voor dat jullie de camera weer ergens laten liggen misschien even wat foto's plaatsen, dan heb je die in ieder geval nog ;-) Hier alles lekker. Rosa's verjaardag was gezellig. Morgen gaat ze trakteren. Oja en de buffetkast is klaar. Hij is heul mooi geworden. Dit berrichtje komt trouwens van je eigen laptop pap want die heb ik even geleend :-)

x