Vertrek. - Reisverslag uit Breezand, Nederland van Ria en Joop Stevens - WaarBenJij.nu Vertrek. - Reisverslag uit Breezand, Nederland van Ria en Joop Stevens - WaarBenJij.nu

Vertrek.

Door: joopenria

Blijf op de hoogte en volg Ria en Joop

03 April 2010 | Nederland, Breezand

Hallo allemaal,

Het is weer zover. We gaan zo vertrekken. Het wachten is op Jop, die ons naar Eindhoven brengt. Daar stappen we op het vliegtuig naar Madrid, waar we een paar dagen verblijven. Dan gaat de reis verder per bus naar Burgos, waar we de tocht voortzetten. We hopen in ieder geval dat we dit jaar de eindstreep zullen halen. Ook willen we nog van Santiago doorlopen naar Kaap Finistere, wat dan ons eindpunt zal zijn.
De laatste 600 km lopen we dit jaar samen met Mart en Luus van den Berg, die de tocht al 2 keer op de fiets gedaan hebben. We hebben er zin in. Groetjes en tot de volgende mail.

• 03 April 2010 - 07:36

Pedro:

Veel succes! Buen Camino peregrinos.

• 03 April 2010 - 08:36

Sieglunarosa:

Goeie reis!!!!!

• 03 April 2010 - 08:57

Cees En Rina:

Geweldig! Heel veel wandelplezier en kom heelhuids terug.

• 03 April 2010 - 09:30

Erna:

Heerlijk al reizend naar de eindstreep!
    Veel plezier.

• 03 April 2010 - 17:01

Mireille:

Net sms gehad dat jullie goed zijn geland! Het weer wil nog niet echt meewerken, maar dat komt vast goed, een hele fijne tijd toegewenst, en geniet ervan.

• 04 April 2010 - 12:55

Annemarie:

heel veel plezier, goeie reis en ik zal ze woensdag bij de tennis wel bijpraten! kijk al uit naar de reisverslagen.

• 04 April 2010 - 19:54

Familie Verbruggen:

Buurman en Buurvrouw, heel veel succes de komende weken, geniet van deze laatste kilometers! Een project om trots op te zijn. Liz is al gestart met het maken van tekeningen voor jullie terugkomst!!

• 06 April 2010 - 14:39

R.bultstra:

Joop en Ria goeie reis en heelhuids weer terug. We printen de mailtjes weer uit voor pa.Groetjes van fam.Duin en aanhang.